4 תשובות
לעבור הלאה לצערך .. אם לא מדברים ולא נפגשים אין טעם לדעתי אחרי הפסקה כמו שאת אומרת , אם תצטרכי התייעצות אני פה :)
להיפרד.
הפסקה זה אשליה ממש.
לפי מה שזה נראה הוא יפרד ממך אם לא תעשי את זה לפניו וזה פשוט יבוא לך בבום כי היית באשליה הזאת שהמצב עוד מעט יחזור לקדמותו.
תעברי הלאה מגיע לך יותר
תדברי איתו.. תשאלי אותו היי מה קורה? רציתי לדעת מה המצב ביניינו? אנחנו בהפסקה? עדיין ביחד? בקיצור רציתי לדעת מה קורה?.. משהו כזה
אני חושבת שכדאי לכם או להחליט על פרידה או שתנסי לשחרר ממנו,
אם את צריכה משהו אני פה לכל דבר.