7 תשובות
די צודק
כי קשה לשמוע את זה
שואל השאלה:
אבל היינו בהפסקה
אנונימית
אמ כן הוא צודק. זה שאתם בהפסקה לא אומר שאת לא מחוייבת.
שואל השאלה:
מחויבת להפסיק עם החיים שלי ?
אנונימית
כן.... הפסקה זה אומר שאתם לוקחים פסק זמן לחשוב על הזוגיות.
את די הפרת את זה בעצם העובדה שיצאת עם שני בנים.
מחוייבת אליו. אל תגזימי, אתם רק הייתם בהפסקה קצת מהזוגיות שלכם לראות איך הרגשות שלכם אחת לשניה. זה שיצאת עם בנים זה לא בסדר בכלל.
הוא צודק ויצאת לא נחמדה בכלל.
אם זה היה הפוך, ואת לשם שינוי היית זאת שנותנת יותר למערכת היחסים וזאת שאכפת לה יותר, דיי בטוחה שהיית שורפת אותו בעודו חי.
זה ממש לא יפה מצידך אבל אנחנו לא פה לחנך אותך. תעשי כרצונך. פשוט מרחמת על הבחור, מגיע לו יותר טוב.
באותו הנושא: