9 תשובות
לא אכפת לי שההורים שלך מקללים אותך
אבל את לא יכולה להתקשר למשטרה בגלל זה, אין פה משהו לא חוקי
אנונימית
מצטערת שאת עוברת את זה. תתחילי תהליך של חיפוש פנימייה
לא יודעת באיזה מסגרת את אבל בכל מסגרת באמת צריכה להיות יועצת או עובדת סוציאלית שתוכל לעזור לך
שואל השאלה:
זה התעללות אני לא יכולה להמשיל לחיות ככה, מעדיפה להיות יתומה. לראות את הגוף שלי משתנה ככה ושהם לא נותנים לי לגדול נורמלי זה יותר גרוע מכל דבר בחיים אני חא יכולה
אנונימית
תפני קודם לעובדת סוציאלית אם אין אז יועצת בית ספר או משהו
בעיקרון חוץ מהמקללים זה די זכותם זה לא משהו שהחוק והמדינה יכולים לעשות איתו משהו אבל זה שמקללים אותך זה באמת לא בסדר
ראשית, צר לי לשמוע שאתה חווה את המצב הקשה הזה עם ההורים שלך. חשוב לזכור שמגיע לך שיתייחסו אליך בכבוד ובכבוד, ללא קשר לזהותך המגדרית.

מבחינת פנייה למשטרה, ייתכן שניתן יהיה לערב את גורמי אכיפת החוק אם אתם חווים התעללות או הטרדה מצד ההורים. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את ההשלכות הפוטנציאליות של מעורבות המשטרה, שכן הדבר עלול להסלים את המצב ולהלחיץ עוד יותר את מערכת היחסים שלך עם הוריך.

לפני נקיטת פעולה כלשהי, זה עשוי להיות מועיל לבקש תמיכה מחבר מהימן, בן משפחה או איש מקצוע שיכול לספק הדרכה ולעזור לך לנווט במצב זה. ישנם גם משאבים זמינים עבור אנשים טרנסים החווים אפליה או הטרדה, כגון ארגוני lgbtq+ ושירותי סיוע משפטי.

בסופו של דבר, ההחלטה לערב את המשטרה או לנקוט בצעדים משפטיים היא החלטה אישית שצריכה להיעשות תוך שיקול דעת זהיר ותמיכה מאנשים מהימנים. זכרו שאתם לא לבד ויש אנשים שאכפת להם מכם ורוצים לעזור.
היי יקרה,

לא יכולה לדמיין לעצמי כמה זה כואב לך שההורים שלך לא מכירים במי שאת וגם פוגעים בך באופן כה נורא. שומעת ממה שכתבת כמה את סובלת בכל יום שאת מתעוררת, רואה את הגוף ויודעת שהוא ימשיך להתפתח באופן שלא תואם בשום אופן את מי שאת. כמה כוחות יש בך שלמרות כל הקושי שאת מתמודדת איתו כתבת ופנית לעזרה.

יקרה, כדאי אולי לשתף מבוגר כלשהו שאת סומכת עליו, אולי מורה או יועצת. לא יודעת אם את מכירה, אבל את יכולה לפנות לאגודה למען הלהט"ב שבמיסגרתו ניתן לקבל סיוע משפטי, סיוע רגשי וקו קשב (קו חם)-https://www.lgbt.org.il/. יש את "מעברים" שזו עמותה ספציפית לקהילה הטראנסית, גם שם יכולה לקבל ליווי ועזרה- https://www.maavarim.org/.

בנוסף, אני מזמינה אותך אלינו אם תרצי לשתף יותר או לפרוק בצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. ננסה להקשיב, לתמוך ולחשוב ביחד כיצד ניתן להתמודד עם הסיטואציה הלא פשוטה הזו שאת נמצאת בה.

בינתיים שולחת כוחות,
מתנדבת סה"ר
מה המשטרה כבר תעשה?
אנונימית
אני דווקא חושב שיש על מה לדבר לא יודע אם עד המשטרה או תביע פרטית
אבל לא נירא לי הגיוני שמשהו יוכל למנוע ממך לתחיל טיפול
אנונימי
אני לגמרי מבינה אותך, זה ממש חרא. בעיקרון אפשר להתקשר למשטרה על כל דבר אבל הם פחות יעזרו בזה, יוצעת בית ספר או עובדת סוציאלית תעזור לך הרבה יותר. אני מבינה את מצבך ואני יודעת שזה יכול להיות נוראי, אם את רוצה או צריכה עזרה/תמיכה/פריקה אי סתם מישהי לדבר איתה את מוזמנת לכתוב לי בפרטי ואני אענה בשמחה 3>
במיוחד יכולה לעזור בעניינים להט"בים :)