18 תשובות
תתעלם ותסבןל זה רק ביקןר
אנונימית
*לדעתי*, תתקן אותם כל פעם כשהם משתמשים בלשון נקבה, לאט לאט הם יבינו
בכל מקרה, החלמה מהירה!
בכל מקרה, החלמה מהירה!
שואל השאלה:
תודה אבל הם לא מוכנים לפנות אליי בהוא/אתה כבר 6 שנים
תודה אבל הם לא מוכנים לפנות אליי בהוא/אתה כבר 6 שנים
אנונימי
אני חושבת שאתה צריך להתעלם מהם עד שיפנו אליך כהוא
שואל השאלה:
הם לא יעשו את זה, ניסיתי
הם לא יעשו את זה, ניסיתי
אנונימי
בסדר אלה ההורים שלך תקבל באהבה, יביאו לך אוכל ישארו קצת יתעניינו בך וילכו...
שואל השאלה:
קשה לקבל באהבה את עצם העובדה שלא מקבלים אותך באהבה
קשה לקבל באהבה את עצם העובדה שלא מקבלים אותך באהבה
אנונימי
בסדר זאת המשפחב שלך תתמודד, הם לא חייבים לקבל אותך.
ועדיין להחליף אותם אתה לא יכול.
ועדיין להחליף אותם אתה לא יכול.
שואל השאלה:
אבל למה אני חייב לקבל אותם והם לא חייבים לקבל אותי?
אבל למה אני חייב לקבל אותם והם לא חייבים לקבל אותי?
אנונימי
תנסה להתעלם, אני יודעת שזה קשה(יש לי הורים הומופובים קיצוניים) פשוט תזכור שזה מי שהם ושיש אנשים שפשוט אי אפשר לשנות או לא רוצים להשתנות.
אנונימית
שואל השאלה:
קשה לי להתעלם
קשה לי להתעלם
אנונימי
אתה לא חייב לקבל אותם אבל אלו ההורים שלך ומשפחה לא בוחרים. אתה לא מסכן ולא כלום, תארח אותם יפה ותהיה אליהם נחמד והם תוך כמה שעות יילכו.
שואל השאלה:
לא אמרתי שאני מסכן אני פשוט שואל איך להתמודד
לא אמרתי שאני מסכן אני פשוט שואל איך להתמודד
אנונימי
להיות נחמד לארח ויפה והם ילכו אחרי כמה שעות
אני לא יודע אם זה יעודד אותך אבל אני יצאתי מהארון לאימא שלי והיא לא מוכנה לכבד את הלשון פנייה שלי והיא ממש מזלזלת בזה ואני גר עם אמא שלי אז אני צריך לסבול את זה כל יום. תגיד תודה שהם יבואו רק לביקור אחד.
אנונימי
שואל השאלה:
לא שאלתי איך לארח אותם... אני יודע איך לארח אותם...
לא שאלתי איך לארח אותם... אני יודע איך לארח אותם...
אנונימי
אנונימי
אל תגיב אם הם פונים אליך כאת/היא או עם השם המת שלך, תראה להם שאתה פשוט לא הולך להגיב כי לא פונים אלייך באמת...רק ככה הם יבינו
אל תגיב אם הם פונים אליך כאת/היא או עם השם המת שלך, תראה להם שאתה פשוט לא הולך להגיב כי לא פונים אלייך באמת...רק ככה הם יבינו
קח נשימה עמוקה, אתה מכיר אותם כבר והם מכירים אותך, עשית כל מה שיכולת בשביל שיבינו מי אתה.
הם עושים את המאמץ שלהם בלדאוג לך, את הנושא הזה הם לא מבינים ואמרת שאתה מכיר את זה עליהם כבר 6 שנים. יגידו מה שיגידו, אתה מי שאתה, תתמקד בקשר שיש לכם מעבר למגדר.
אם זה כבר ממש עולה לך על העצבים והם נשארים ומדברים איתך בלשון נקבה וכאלה זה ממש בסדר לבקש שילכו כי לא נעים לך שפונים אליך בלשון נקבה. בשקט ובנועם, כבר ניסית להסביר להם מי אתה. מפה שילמדו שאם הם רוצים להיות בחברתך הם יצטרכו לתת לך אווירה נעימה ובטוחה.
בשלב הזה לא נשאר הרבה לעשות חוץ מפשוט לקבל את המצב ולא לנסות להילחם בו ואם הם לא רוצים להיות בתוך זה זו הבחירה שלהם. אתה את שלך עשית.
הם עושים את המאמץ שלהם בלדאוג לך, את הנושא הזה הם לא מבינים ואמרת שאתה מכיר את זה עליהם כבר 6 שנים. יגידו מה שיגידו, אתה מי שאתה, תתמקד בקשר שיש לכם מעבר למגדר.
אם זה כבר ממש עולה לך על העצבים והם נשארים ומדברים איתך בלשון נקבה וכאלה זה ממש בסדר לבקש שילכו כי לא נעים לך שפונים אליך בלשון נקבה. בשקט ובנועם, כבר ניסית להסביר להם מי אתה. מפה שילמדו שאם הם רוצים להיות בחברתך הם יצטרכו לתת לך אווירה נעימה ובטוחה.
בשלב הזה לא נשאר הרבה לעשות חוץ מפשוט לקבל את המצב ולא לנסות להילחם בו ואם הם לא רוצים להיות בתוך זה זו הבחירה שלהם. אתה את שלך עשית.
באותו הנושא: