41 תשובות
גייז אר סופר קול
הגיוני ונראה לי זה נחשב התעללות נפשית אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אבל הרווחה יעזרו לי? או כל גוף תמיכה אחר?
אנונימי
כן, תפנה לבית דרור
כן, לגמרי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם 3>
אנונימי
הגיוני
שואל השאלה:
ההורים שלי לא פוגעים בי או משהו, פשוט הם טרנספובים אז אני צריך לסבול עם דיספוריה עד גיל 18
אנונימי
אתה יכול ללכת לבית דרור
הגיוני לחלוטין, קח/י אותי איתך!!
שואל השאלה:
ניסיתי לצאת מהארון לאמא שלי אבל היא לא אהבה את זה ממש, אז פשוט הכחשנו את זה שיצאתי בפניה, ואבא שלי שמע שיצאתי מהארון בפני אמא שלי, וזה לא היה מוצא חן בעיניו
אנונימי
שואל השאלה:
13
ואני באמת ניסיתי להסביר, אבל לא אכפת להם
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי, תודה רבה
אנונימי
אני חושבת שגיל 13 הוא מוקדם מדי לברוח מהבית. גם אמרת שהן אל פוגעים בך אז למה שתברח? תהיה אתה מחוץ לבית ואותם תרגיל לאט לאט
שואל השאלה:
הם אמנם לא פוגעים בי פיזית, אבל הם טרנספובים, אז אני אצטרך להרגיש דיספוריה עד גיל 18, וחוץ מזה, אני לא יכול לדבר על זה בצורה פתוחה, ואני לא יכול לדבר על איך שאני מרגיש לגבי זה, כי הם יתנו לי תירוצים למה אני מעמיד פנים שאני לא סטרייט
אנונימי
שואל השאלה:
הם לא, מאז שאני מכיר את עצמי הם תמיד ניסו להסתיר ממני ומאחיות שלי דברים שקשורים לקהילה, שאנחנו לא נהפוך לחלק מהם. להורים שלי אין ראש פתוח בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הרווחה יעשו משהו? כי עד כמה שידוע לי הם מטפלים בזה רק אם ההורים שלי מתעללים בי פיזית
אנונימי
שואל השאלה:
עם הזמן הם כנראה יעיפו אותי מהבית
אנונימי
היי, אני יודע שכואב לך בטירוף.
אני בכל זאת אנסה לתת לך כמה נקודות למחשבה.
אחת הסיבות שאנשים מגיעים לטרנספוביה זו חשיבה בינרית: אתה או גבר, או אשה. אין אפשרויות אחרות. אם נולדת בגוף של אשה, אתה אשה ולא משנה מה (והפוך). כמובן שזו מלכודת.
כשאנחנו מנסים לצאת מהחשיבה הבינרית, זה לא רק במגדר. זה גם באופציות שיש לנו בחיים בכלל. לא הכל או-או. למשל, זה לא שאו שיקבלו אותך עכשיו איך שאתה, או שאתה סובל מדיספוריה עוד 5 שנים. יש אפשרויות ביניים. אפשרות שאתה ממשיך לחיות בבית ולנסות לדבר איתם ולהגיע למצב שגם אתה שומע אותם וגם הם אותך. אולי מקבל עזרה מקצועית - לא חייב להיות רווחה יש עוד מלא גופים עם רצון טוב. ומתמודד עם זה וגורם גם להם להתמודד עם זה. לא קל בכלל. לא יקרה ביום אחד. יהיו המון נפילות ואכזבות בדרך. אבל בעוד שנתיים אתה תסתכל אחורה למקום שאתה היום ותגיד - וואלה התקדמתי. השגתי דברים. בניתי משהו חדש עם ההורים שלי ועם שאר העולם.
זה לא שאו שאתה בבית כנוע ובארון וסובל בשקט, או שאתה בורח ואתה בחוץ. זה נראה כמו פתרון. כמו שכתבו לך, זה פתרון שאתה לא באמת רוצה אותו. לפחות לא עד שניסית אופציות אחרות בצורה של יותר משיחות בודדות. השאלה אם "מותר לך" היא בכלל לא העניין. השאלה רק מה טוב לך.
מגיע לך לתת לעצמך זמן ולהשקיע במחשבה על מה באמת טוב לך. להסתכל בעיניים על האפשרויות ולהבין מה באמת, אבל באמת, עומד מאחוריהן.
ואתה מוזמן לפרטי לשפוך, להתייעץ, לשמוע ולהשמיע.
שבת שלום ורק טוב.
בתל אביב
שואל השאלה:
אני גר בצפון, אז אין לי אפשרות :(
אנונימי
הרווחה יכולים להעביר אותך לבית דרור אם תגיד להם שאתה מסרב לחזור הביתה
שואל השאלה:
אבל זה לא שההורים שלי אלימים כלפיי, זה פשוט דיספוריה ממש קשה, וההורים שלי לא הולכים לעשות שום דבר עם זה
אנונימי
גם ההורים שלי לא היו אלימים בדרכ והרווחה לא האמינה לגבי הפעמים שהם הרימו עליי יד
שואל השאלה:
אבל הם אף פעם לא הרימו עליי יד, הדבר הכי גרוע שהם עשו זה סטירה חלשה
אנונימי
גם שלי ככה
שואל השאלה:
אבל הסתכלתי קצת באתר של בית דרור וכתוב שאני צריך אישור הורים
אנונימי
זה מסובך יותר מזה
אם תגיע לשם לבד הם לא יתנו לך לישון ברחוב
שואל השאלה:
תודה רבה. אבל יש לי עוד שאלה, באתר שלהם כתוב שהם הולכים לדבר עם ההורים שלי. מה הם הולכים לומר להם?
אנונימי
שואל השאלה:
את יכול לקצר את זה בבקשה? הריכוז שלי נעלם באמצע
אנונימי
שואל השאלה:
ההורים שלי הולכים לשקר להם ולשנות את האמת בשביל שאני אחזור הביתה, ואז הם ימשיכו להיות טרנספובים כאילו כלום לא קרה. אני מכיר אותם טוב מאוד
אנונימי
היי, אני נזרקתי מהבית כי אני טרנס כשהייתי בן 15
אתה תמיד יכול לפנות לבית דרור והם ישמחו לעזור, מנסיון
שואל השאלה:
מצטער לשמוע, איפה בית דרור נמצאים?
אנונימי
אני בטוח שבית דרור ימצאו פתרון אל תדאג
לא יחזירו אותך הביתה בכוח
בית דרור יאמינו לך יותר מלהם אל תדאג
מה שנראה לך נכון
אני אישית הייתי מתקשר לבית דרור
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
אנונימי
אין על מה
הם ינסו לבדוק את המצב בבית ולנסות להבין את הסיטואציה משתי הפרספקטיבות
שואל השאלה:
אז מה בית דרור יעשו עם זה? הרי אם ההורים שלי לא תומכים, לאן אני אצטרך ללכת?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה, עכשיו כשיש לי את כל המידע, יש לי עוד שאלה קטנה(ואני מקווה שגם האחרונה), מה לעשות עכשיו, להתקשר לרווחה? לברוח?
אנונימי