12 תשובות
חד פעמי לא נורא
חדפ בסדר אל תעשה את זה עוד הרבה לא כדאצ
שואל השאלה:
זה קורה לי המוןן
בקטנהה^^
העיקר אתה מצחצח בבוקר
פשוט לך תצחצח שיניים מה ככ קשה
^^^גם אני לפעמים נרדמת בלי לצחצח שיניים הכל טוב...
שואל השאלה:
אף אחד לא יכול להבין מה כל כך קשה עד שהוא חווה את זה
חוויתי את זה המון פעמים אבל בכלל זאת אני קמה לצחצח שיניים, זה בסיסי. מילא לא להתקלח, אבל מסכנות השיניים.
שואל השאלה:
מצטער זה חזק ממני
אתה תחתוף סרטן