6 תשובות
לא
זה לא נורא כל עוד את מקפידה זה בסדר
ברו אם היה לך כןח לכתוב את זה היה עדיף שתקומי לצחצח כבר
בכל מקרה זה לא כזה כזה נורא אם מפספסים לילה אחד אבל עדיף מאוד שלא
בכל מקרה זה לא כזה כזה נורא אם מפספסים לילה אחד אבל עדיף מאוד שלא
כן נוראי
באותו הנושא: