5 תשובות
שואל השאלה:
הרבה מידי
הרבה מידי
כן מה עוד שנייה ערב וזה מה שאכל
זה נראה לי קצת מדי
זה נראה לי קצת מדי
כןן אני ממש מבינה אותך אבל זה באמת סבבה שאכלת אל תרגישי אשמה על זה
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא הרבה אבל עדיין הרגשות האשם
אני יודעת שזה לא הרבה אבל עדיין הרגשות האשם
זה ממש סבבה מה שאכלת זה לא הרבה הכל טובב
באותו הנושא: