7 תשובות
שותף
אנונימי
שותף
שותפה
שותף
שותף טבל תלוי כמה אני מכירה אותו
אם אני לא ממש מכירה אותו טז שותפה
אם אני לא ממש מכירה אותו טז שותפה
אנונימית
שותפה
שותף.
מבחינתי זה פחות ריבים נגיד לגור עם חברה זה כיף והכל אבל עם הזמן זה כבר פחות מלהיב ופחות כיף (ויש מצבים שמתחילים לריב על שטויות) ועם שותף לפי דעתי זה יותר קל
מבחינתי זה פחות ריבים נגיד לגור עם חברה זה כיף והכל אבל עם הזמן זה כבר פחות מלהיב ופחות כיף (ויש מצבים שמתחילים לריב על שטויות) ועם שותף לפי דעתי זה יותר קל
באותו הנושא: