8 תשובות
שותפים זה נראלי משהו שכולם צריכים לעבור לפחות פעם אחת
ובמקום שאני אלמד בו אנערף
ובמקום שאני אלמד בו אנערף
בא לי שותפים אני מפחדת לבד
שואל השאלה:
למה לאנלבד?
למה לאנלבד?
אנונימית
שותפה, משעמם לחזור לבית ריק
אני מפחדת ורגילה להיות עם אנשים
אולי עם שותפה אבל זה נורא תלוי מי זאת
אבל לגור לבד תמיד היה החלום שלי טבל מרגיש שלפעמים זה יהיה קצת מפחיד אולי וריק לחזור כל יום כשהבית ריק ולבד
אבל לגור לבד תמיד היה החלום שלי טבל מרגיש שלפעמים זה יהיה קצת מפחיד אולי וריק לחזור כל יום כשהבית ריק ולבד
כן אני גם בנאדם של אנשים
הייתי פעם סופש לבד וזה היה סבל
הייתי פעם סופש לבד וזה היה סבל
שותפה ובחול, שאני אסתדר ולפחות יהיה לי שם מישהו
באותו הנושא: