7 תשובות
בעיקרון, כל הרגשות חסומים לך.
מצב שהוא כמו דיכאון, רק שגם עצב בדרך כלל לא מרגישים, יותר כמו תשישות ועייפות.
כנראה נובע מרגשות קיימים שהודחקו עד כדי חסימה שלהם, יכול להיות כתוצאה מטראומה כלשהי(כמו פרידה מאדם קרוב, פגיעה רגשית קשה...).
קרה לי כמה פעמים, אבל אני מכריחה את עצמי לעבור את התקופה ולהמשיך הלאה.
מצב שהוא כמו דיכאון, רק שגם עצב בדרך כלל לא מרגישים, יותר כמו תשישות ועייפות.
כנראה נובע מרגשות קיימים שהודחקו עד כדי חסימה שלהם, יכול להיות כתוצאה מטראומה כלשהי(כמו פרידה מאדם קרוב, פגיעה רגשית קשה...).
קרה לי כמה פעמים, אבל אני מכריחה את עצמי לעבור את התקופה ולהמשיך הלאה.
לחברה הכי טובה שלי יש את זה
היא סיפרה לי שהיא נמצאת בסיטואציות שמחות/עצובות והיא פשוט לא מרגישה את זה.
בדיעבד לא ידעתי את זה, לא ראיתי את זה עליה, צחקנו נהנינו ותמיד חשבתי שהיא באמת שמחה
עד שהיא סיפרה לי שהיא מחייכת אבל היא לא בהכרח מרגישה שמחה, היא לא מרגישה כלום. הי א כן צוחקת וחיה את הרגע אבל זה לא מתבטא בריגוש מבפנים
כנל כלפי עצב
היא סיפרה לי שהיא נמצאת בסיטואציות שמחות/עצובות והיא פשוט לא מרגישה את זה.
בדיעבד לא ידעתי את זה, לא ראיתי את זה עליה, צחקנו נהנינו ותמיד חשבתי שהיא באמת שמחה
עד שהיא סיפרה לי שהיא מחייכת אבל היא לא בהכרח מרגישה שמחה, היא לא מרגישה כלום. הי א כן צוחקת וחיה את הרגע אבל זה לא מתבטא בריגוש מבפנים
כנל כלפי עצב
אני גם ככה חסומה וזה פשוט אין רגש הכל חסום
אין הבעה של רגש אין אפשרות להרגיש
אין הבעה של רגש אין אפשרות להרגיש
שואל השאלה:
כןן מדויק אני מרגישה רק כעס לפעמים
אבל לא מצליחה להרגיש יותר
שום דבר לא מרגש אותי או משמח אותי ככ ולא הייתי אומרת שאי בדיכאון אני פשוט מרגישה אדישה ואני מצד אחד רוצה להשאר ככה כי שום דבר לא פוגע בי לא אכפת לי באמת מאף אחד כבר רק מעצמי אבל מצד שני אני רוצה שוב להרגיש דברים כי אני מרגישה ככה חסרת תוכן כזה אם את יכולה להבין אותי
השאלה איך מדליקים בחזרה את הרגשות האלה אני בטמת רוצה לנסות אבל לפעמים ברגע שיש לי רגעים כאלה של רגשות כביכול אני ישר מכבה את זה
כןן מדויק אני מרגישה רק כעס לפעמים
אבל לא מצליחה להרגיש יותר
שום דבר לא מרגש אותי או משמח אותי ככ ולא הייתי אומרת שאי בדיכאון אני פשוט מרגישה אדישה ואני מצד אחד רוצה להשאר ככה כי שום דבר לא פוגע בי לא אכפת לי באמת מאף אחד כבר רק מעצמי אבל מצד שני אני רוצה שוב להרגיש דברים כי אני מרגישה ככה חסרת תוכן כזה אם את יכולה להבין אותי
השאלה איך מדליקים בחזרה את הרגשות האלה אני בטמת רוצה לנסות אבל לפעמים ברגע שיש לי רגעים כאלה של רגשות כביכול אני ישר מכבה את זה
אנונימית
זה לא איך מדליקים בחזרה תרגשות
בדר"כ זה שיגיע מישהו שבאמת יעזור לך לצאת מזה,ֶאת תרגישי שיצאת מזה, שאת כבר לא חסומת רגשית
אבל את צריכה את המישהו הנכון הזה.
בדר"כ זה שיגיע מישהו שבאמת יעזור לך לצאת מזה,ֶאת תרגישי שיצאת מזה, שאת כבר לא חסומת רגשית
אבל את צריכה את המישהו הנכון הזה.
שואל השאלה:
^^^ כןן אני בול כמוה
גם קראתי על זה ושמעתי שזה משפיע על כל קשת הרגשות גם החיוביים וגם השליליים
^^^ כןן אני בול כמוה
גם קראתי על זה ושמעתי שזה משפיע על כל קשת הרגשות גם החיוביים וגם השליליים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ למה שאני אחכה למישהו הנכון אני כבר בת 18
כולם ממשיכים בחיים שלהם ועסוקים בעצמם
אני אוצה להחזיר את זה בכוחות עצמי אני רק לא יודעת איך
^^ למה שאני אחכה למישהו הנכון אני כבר בת 18
כולם ממשיכים בחיים שלהם ועסוקים בעצמם
אני אוצה להחזיר את זה בכוחות עצמי אני רק לא יודעת איך
אנונימית
באותו הנושא: