3 תשובות
לא בהכרח זה יכול לבוא ממלא סיבות כמו ביישנות, חוסר ביטחון או שאולי את פשוט לא מרגישה בנוח מספיק כדי להראות את רגשותייך
שואל השאלה:
^אני בהתליך של לצאת מביישנות וחסור ביטחון ובהחלט יש לי שינוי. אבל את יודעת זה עדיין כזה...
^אני בהתליך של לצאת מביישנות וחסור ביטחון ובהחלט יש לי שינוי. אבל את יודעת זה עדיין כזה...
אנונימית
נראה לי כן כי למדת להסתיר את הרגשות ו/או איך להביע אותן
באותו הנושא: