17 תשובות
כן מה-
לא ממש
לא
עדיף את אמנון טיטינסקי ונתן פרנקו כאחים
כן וזה לא שיש לי אפשרות להחליף-
שואל השאלה:
^^חחח
יש לי אח ואחות תאומים אז אותם אני דיי אוהבת ועוד אחות אחת שאותה אני שונאת אז יחסית סובלת אותם בשקט ושותקת
אני בת יחידה
לא, שונאת אותם בכל ליבי ונפשי. אבל אני יודעת שאגדל אני אוהב אותם
לא
כאילו גם כן וגם לא
בדכ לא
יש לי שני אחים גדולים פעם לא ממש אהבתי אותם אבל היום אני מתה עליהםם הם באמת האחים הכי טובים בעולם הם דואגים לי, מייעצים לי מסיעים אותי בקיצור אני מאוד אוהבת אותם
כן ברור עם כמה שאני רבה איתם הן בכול זאת אחים שלי
מאוד