26 תשובות
לפעמים
את חלקם,
רוב האחים שלי הם גדולים מאד,
אני מדברת על גיל 39 ו36, אז יש להם כבר חיים משלהם ילדים משלהם אז מה יש להם להתעסק עם ילדה בת 15, ואני לא באמת מכירה אותם או רואה אותם כאחים שלי או לפחות מרגישה ככה..
ויש גם את האחים השניים שלי שהם גם גדולים אבל יותר קרובים.
I:
טכנית כן
גם כשכועסים מאוד עדיין אוהבים אותם
כן, היא אחותי בסופו של דבר
אפילו שלפעמים היא בלתי נסבלת
כן הם הדבר הכי חשוב לי ויקר לי בעולם ברור שיש אחד שיותר ואחת שהקשר קצת מורכב אבל עדיין הם החיים שלי
את כולם חוץ מאחת.
כן מאוד, כיף לי איתם כל כךך ואחד מהם הוא כמו חבר שלי שפשוט תמיד אצלי בבית
שואל השאלה:
הלוואי עליי ככה
קיבלתי את האחות הכי נוראית שאפשר לבקש
לא יודעת מה עשיתי רע שזה מגיע לי
אנונימית
תלוי מתי. לפעמים. כשהם חמודים כן וכשהם מעוצבנים ומעצבנים לא. אבל בסוף ברור שאני אוהבת אותם גם כשאנחנו מעוצבנים אחד על השני:)
כמו כל אחים, אוהבת ושונאת לסירוגין :)
אני גם לפעמים מרגישה ככה. כל אחד מרגיש ככה. לדעתי את כתבת את זה עכשיו ככה כי אתן רבתן או משהו. תאמיני לי שהיא לא באמת כזאת...^^^
שואל השאלה:
^זה כל החיים שלי ככה
היא התעללה בי במכות והעלבות כל החיים שלי, בגללה יש לי חרדה חברתית.
אפילו עכשיו כשהיא כבר לא יכולה להרביץ לי כי אני גדולה, היא לא מפסיקה לדבר אליי כאילו אני שייכת לרחוב, היא רעה פשוט רעה אני לא אגיד סתם.
היא נוראית ואני בחיים לא עשיתי לה משהו רע
היא אנוכית ואגואיסטית ומספיק שלא תביאי לה מים כי היא ביקשה היא תאחל לך כל כך הרבה קללות..
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמצ רואה שכולם אוהבים את האחים שלהם גם אם הם רבים אז אני תמיד סולחת ותמיד מנסה לתת לה הזדמנות כל פעם מחדש אבל אני פשוט שונאת אותה
אנונימית
שאלת אותה פעם למה היא מתנהגת אלייך ככה?
אנונימית
ברוק שאוהבים, הם מאותו דם כמו שלי אבל לפעמים הם מגיעים לרמות בלתי נסבלות האחיות שלי שאי אפשר לסבול ממש ורבים פיצוצים אבל זה לא אומר שלא אוהבים
שואל השאלה:
^^^הייתי שמחה אבל אני ממש לא רוצה שידעו מי אני
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כן
והיא אומרת שאני הרעה
ואני לא עשיתי לה כלום בחיים שלי
אנונימית
מאוד אוהבת.
יש לי קשר מדהים עם אחותי הגדולה.
אני מדברת איתה על הכל כולל הכל והיא מבינה אותי תמיד.
היא תמיד דואגת לי, היא בחיים לא תשאיר אותי לבד.
היא גם מתייחסת לחברה הכי טובה שלי מדהים ודואגת לה כאילו שגם היא אחותה. היא ליטרלי מכינה לה דברים וזה, כדי לשמח אותי.
היא גם באה לישון איתי כשאני עצובה.
אנחנו מאוד שונות באופי אז אנחנו גם רבות הרבה, אבל בסופו של היום, היא אחד האנשים הכי טובים שאני מכירה ואני אוהבת אותה הכי בעולם.
יש לי שלושה אחים ואני נורא אוהבת את שלושתם.
הגדולה הכי קרובה אלי והיא ממש מכירה אותי וחברה טובה שלי לכל דבר
האחד שאחרי קצת מעצבן ומתחכם אבל ממש חמוד עם כוונה טובה
והכי קטן פשוט כולו מתיקות
אנונימית
פעם זה היה יחסי אהבה שנאה כאלה אבל וואלה עכשיו אני באמת באמת אוהבת אותם ויש לי הרבה כאילו 7 אבל בכל זאת אני באמת אוהבת אותם
^^^^^דיברת עם ההורים?
לא סביר בעיניי שמישהו סתם שונא מישהו אחר, במיוחד כשזה אצל אחים. תמיד יש סיבה, אפילו אם זה הדבר הכי קטן. אני לא אומרת שהיא צודקת או משהו, פגיעה באחר זאת אף פעם לא דרך צודקת ליישב דברים, אבל אולי יש משהו בהתנהגות שלך שבעיניה זה קווים אדומים וכל העצבים מתפוצצים?
אנונימית
^זהו שהיא לא אמורה להיות כזאת, היא מתנהגת כמו ילדה קטנה ואם לא יטפלו בזה ההורים שלך יצטרכו לחיות איתה ביחד בבית עד המוות כי היא לא תחשוב על לעזוב את הארמון של ההורים ולקנות בית משל עצמה.
אנונימית
שואל השאלה:
היא פשוט כזאת,
בראש שלה העולם חייב לה משהו
כולם עובדים אצלה ואם משהו לא הולך לפי איך שהיא רוצה אז זהו סוף העולם.
היא קנאית בקמות והיא לעולם לא תפרגן לי
עד היום היא בוכה על זה שקנו לי מחשב ליום הולדת כי זה יקר ולה לא
ואז ההורים שלי כזה שאלו אותה
את בכלל רוצה/צריכה מחשב? אם כן ביינו קונים גם לך
ולא היה לה מה לענות
כי היא לא.
אני לגמריי מנזה להתעלם ממנה אבל אני סתם יושבת על הספה בבית והיא אומרת לי לעוף משם ושזה לא הבית שלי
רק כי לא באתי איתה לים אתמול ב12 בלילה
כאילו-
שמישהו יציל אותי
היא הייתה ילדה מאוד בעייתית בבית ספר והיו לה פסיכולוגים אבל זה לא עובד
אנונימית
^זה נשמע נורא. משהו עובר עליה וזאת הדרך שלה להתבטא עלייך. זה לא צודק ולא הוגן, אבל כנראה את צריכה להקשיב לאמא שלך ולנסות להתעלם ממנה. כדאי מאוד גם להפנות אותה לטיפול נפשי, אחרת זה רק יחמיר ואז כבר אי אפשר לדמיין מה יכול לקרות.
אנונימית
שואל השאלה:
^^
כבר אמרתי להורים שלי אלף פעם
והם יודעים בדיוק מי היא
אפילו אמאלה שלי אומרת לה כבר לא להתייחס אליה כי היא מבינה אותי לגמריי
היא לא מכבדת את אמא שלי אפילו או אף אחד אחר
היא פשוט כפויית טובה והיא תעשה כל מה שצריך כדי שלה יהיה טוב
זה כבר אבוד כאילו כל כך
הרבה שנים בם אדם לא משתנה
יש לי עוד שני אחים גדולים והם התבגרו והם מקסימים ובגיל שלה הם כבר השתנו והתבגרו
אני אוהבת אותם והם אותי
אבל היא פשוט לא משתנה ולא מתבגרת
תמיד רציתי אחות טובה וקרובה
ואני בחיים לא עשיצי לה כלום
הדברים היחידים שלא עשיתי בשבילה בשבוע האחרון ובגלל זה היא אמרה לי לא לדבר איתה יותר בחיים (ואני מדברת פה על בחורה בת 20)
1. היא ביקשה ממני ללכת איתה לים כל יום השבוע ב12 בלילה וכי לא רציתי אני הבן אדם הכי נורא בעולם
2. היא רצתה ללכת לעשות קניות של בגדים צנועים רק בשביל עצמה ולא היה לי זמן ואני בכלל לא לובשת בגדים צנועים והיא אמרה לי לא לפנות אליה יותר
3. היא רצתה ללכת לאכול בטייק אווי במקום יקר ואני לא רציתי בטייק אווי כי אמרתי לה שאם כבר אני משלמת כל כך הרבה גסף לאכול אני רוצה לשבת לאכול כמו שצריך במסעדה והיא התעצבנה ואמרה שאני אגואיסטית ושתמיד חייב לעשות רק מה שאני רוצה
(אבל אתם שמים לב שהיא רוצה דברים לא אידיאלים בכלל)
היא אף פעם לא עושה בשבילי כלום
אם אנחנו נוזעוצ לאנשהו זה רק כי *היא* צריכה משהו משם
אני והיא התחלנו טיפול לייזר בפנים אצל מישהי
עכשיו אנחנו הולכות ביחד
הייתה פעם שאני הייתע צריכה ללכת והיא לא והיא לא באה איתי ולא לקחה אותי ונסעתי בתחבורה ציבורית איזה שעתיים
ואז כשהיא הייתה צריכה ואני לא ולא באתי איתה היא אמרה לי שהיא בחיים לא תיקח אותי יותר ושאני לא אבקש ממנה כלום ושאני חרא
אני מקווה שעכשיו האישיות שלה קצת יותר מובנת
אנונימית