13 תשובות
איכשהו אח שלי למרות שהוא הדבר הכי מעצבן ביקום
מין הסתם שאני אוהבת את האחים שלי יותר
ומי שיפגע באחים שלי מת
ומי שיפגע באחים שלי מת
לא יודעת אין לי חברים שאני כן רוצה להגן עליהם ואחים שלי קשוחים וקופצים על ההזדמנות לריב מכות כל שנייה אפשרית
אנונימית
אי אפשר להשוות. אחים זה משפחה וחברים זה חברים
אין לי חברים ואני שונאת אחים שלי אז כנראה אני אוהבת יותר את חברי הילדות שלי
אין לי חברים אבל יש לי גם רק אח אחד בן 30 שאנחנו בקושי בקשר אז אף אחד חח
אנונימית
שואל השאלה:
אני על החברים
אני על החברים
חברים
חברים דא
אחים שלי ילדי כאפות ואין לי חברים אז לא זה ולא זה
אנונימית
חברים חחח
לא אוהב אף אחד
אחותי היא מושלמת אח שלי הוא חרא
באותו הנושא: