7 תשובות
ממה אתה בלחץ? מהחומר בגוף או מהזריקה עצמה?
שואל השאלה:
בדרך כלל אני לא נלחץ מחשבונים אבל זה חיסון שאני לא זוכר מתי עשיתי וזה לא כמו שפעת שעושים כל שנה אז אתה יודע מה רמת הכאב של החיסון בערך פה אני לא יודע מה רמת הכאב, אתה מבין?
אני מבין למה אתה חושש, אממ תשמע בגדול הלוואי והייתי יודע מה להגיד לך, תחשוב שהרבה עושים את החיסון הזה, וכל עוד זה נקרא חיסון אני לא חושב שזה ממש כואב וגם אם כן זה לא להרבה זמן. קטן עלייך ובהצלחה!
זה בקטנה, גם אני עשיתי את זה למד"א ואני מתעבת חיסונים אבל זה היה באמת בקטנה
שואל השאלה:
רק מעדכן שעשיתי אותו כבר הבוקר, החיסון הראשון בחיים שלי שקיבלתי בתחת ולא בכתף(סיימתי צוחק)
שואל השאלה:
*(סמיילי)