5 תשובות
שואל השאלה:
ואחר כך אם אני רוצה תו ירוק אני צריך להתחסן שלישי?
yep
חמישה חודשים.
וכן, אם אתה רוצה תו ירוק אתה צריך להתחסן מנה שלישית.
חצי שנה אני חושב
אחרי חצי שנה