8 תשובות
מה ההבדל רגע
זה קצת מבוסס על אותו העיקרון לא?
שיהיה קנאי ורכושני אבל במידה טןבה. בלי להגזים
זה קצת מבוסס על אותו העיקרון לא?
שיהיה קנאי ורכושני אבל במידה טןבה. בלי להגזים
קנאי
לא קנאי ולא רכושני, רכושניות זה דגל אדום - לא אקבל את זה. ואם קנאי אז קנאה שנובעת מחוסר ביטחון לא משליטה, ובגבול הטעם הטוב.
וואלה קנאי
כי בדרך כלל רכושנים מנסים להגן 'בכוח'
כי בדרך כלל רכושנים מנסים להגן 'בכוח'
אנונימית
קנאי עם ביטחון ולא רכושני
אנונימית
גם וגם אבל במידה מסויימת
כן שיהיה קנאי ורכושני אבל שיהיה בטוח בו ובמקום שלו
רכושניי וקנאי כשצריך
באותו הנושא: