7 תשובות
ממ תלוי כמה לול
כאילו קנאי קצת אבל לא יותר מידי
כן אני מעדיפה מישהו קנאי אבל כמובן במידה ולא בחולניות ואובססיה.
קנאי מאוד בקטנה, בקטע חמוד שרואים שאכפת לו אבל לא בקטע שמגביל אותך או אובססיבי.
אם זה או זה או זה בקיצון, אז לא קנאי.
אם זה או זה או זה בקיצון, אז לא קנאי.
לא קנאי! אני לא קנאית אז אם יש לו בעיה תודה רבה שבת שלום
כן אני מעדיפה שיהיה קנאי אבל לא מידי נגיד שאם אני רק אומרת היי לידיד שלא יתחרפן אבל אם מישהו מתחיל איתי או מפלרטט איתי אז שיקנא ויפריע באמצע ויקח אותי לצד
לא אכפת לי, עד שמישהו רוצה אותי שידבר עם פסטות לא מפריע לע
באותו הנושא: