5 תשובות
תתעודדי אח שלי עשה 7 ולא הצליח..
כודם כול לא בטוח שנכשלת, דבר ראשון, דבר שני הכול בסדר תעשי עוד פעם ואת לא צזכרתי את זה שאת תעברי טסט ותתחילי לנהוג
שואל השאלה:
אני לא הצלחתי לעשות חניה והתקרבתי כמעט ממש לימין....
אני לא הצלחתי לעשות חניה והתקרבתי כמעט ממש לימין....
אנונימית
חח אני הצלחתי בטסט 19
אני אומנם עשיתי רק טסט 1 ונכשלתי
אבל אחרי זה החלטתי שאין מצב שאכשל שוב.. אני לא לוקח הרבה שיעורים כי אין לי זמן + זה יקר מאוד
אז מה שאני עושה (בנוסף לבערך 2 שיעורים בשבוע, לפעמים 1) זה להיכנס לאוטו עם אבא שלי (הוא נוהג), אבל הוא כמו בובה על חוטים, הוא עושה רק מה שאני אומר לו לעשות וכשאני טועה או מפספס משהו, הוא מסביר לי את הטעות
ככה אני מתרגל סיטואציות שונות וחוקי תנועה שיוכלו להציל אותי בטסט, וגם בחיים
מציע לך לנסות
אבל אחרי זה החלטתי שאין מצב שאכשל שוב.. אני לא לוקח הרבה שיעורים כי אין לי זמן + זה יקר מאוד
אז מה שאני עושה (בנוסף לבערך 2 שיעורים בשבוע, לפעמים 1) זה להיכנס לאוטו עם אבא שלי (הוא נוהג), אבל הוא כמו בובה על חוטים, הוא עושה רק מה שאני אומר לו לעשות וכשאני טועה או מפספס משהו, הוא מסביר לי את הטעות
ככה אני מתרגל סיטואציות שונות וחוקי תנועה שיוכלו להציל אותי בטסט, וגם בחיים
מציע לך לנסות
באותו הנושא: