5 תשובות
כנראה את עוד לא מוכנה ואם היא מעירה לך את לא יודעת לנהוג תתרכזי בשיעורים
בסדר זה טוב שהיא לא נגעה לך. יש כאלה שסתם נוגעים ומחפשים להכשיל וזה שהיא העירה הרבה במקום לגעת יכול לומר שהיא לא חיפשה בכוח להכשיל אותך.
יכול להיות שהיא כן תכשיל אבל זה בסדר מתאמנים. גם אני ככה עכשיו ולי הטסט החמישי היה זוועה שלא ברא השטן תאמיני לי שהמצב שלך עוד טוב...
שואל השאלה:
וואי באסה מבינה אותך כל כך....לאיזה טסט את ניגשת אם אפשר לשאול? כל כך קשה לי כאילו כמה אפשר להיכשל
אנונימית
תתכונני לנכשל, לרוב התערבות מילולית היא שוות ערך להתערבות פיזית.
אל תתבאסי, תקחי את הטעויות ותלמדי מהן לטסט הבא, אם את לא מרגישה שיפור בין הטסטים, אולי לשקול להחליף מורה או לראות מה יעזור לך להשתפר לקראת הטסט הבא
נכשלת?