8 תשובות
יש נוסחה שאת צריכה להציב את זה
זה איזי
יש לך נוסחה
y-y = m (x-x)
אז y + 23 (כי מינוס מינוס זה פלוס)
שווה לשיפוע -2
כפול
x -9
יש לך נוסחה
y-y = m (x-x)
אז y + 23 (כי מינוס מינוס זה פלוס)
שווה לשיפוע -2
כפול
x -9
y-y1=m(x-x1)
y+23= -2(x-9)
y= -2x -5
y= -2x -5
זו לא חוכמה לבקש מאנשים פשוט לפתור לך את התרגיל ולתת להם פרח על זה
גם אני יכולתי, אבל הסברתי לך איך לעשות ונתתי לך את הדרך על מנת שתדעי גם לפעם הבאה איך לעשות את זה בעצמך.
אם אני סתם אתן לך את התשובה, זה לא יעזור לך בשום דבר.
נפגעתי.
גם אני יכולתי, אבל הסברתי לך איך לעשות ונתתי לך את הדרך על מנת שתדעי גם לפעם הבאה איך לעשות את זה בעצמך.
אם אני סתם אתן לך את התשובה, זה לא יעזור לך בשום דבר.
נפגעתי.
שואל השאלה:
^תודה אבל אני מסתבכת עם זה לא הייתי בשיעורים שלימדו את זה
^תודה אבל אני מסתבכת עם זה לא הייתי בשיעורים שלימדו את זה
אנונימית
אז את צריכה ללמוד את זה.
במבחן לא תוכלי להעתיק תשובות שכתבו לך בסטיפס, את צריכה להבין את הבסיס ואיך להגיע לפיתרון בעצמך.
במבחן לא תוכלי להעתיק תשובות שכתבו לך בסטיפס, את צריכה להבין את הבסיס ואיך להגיע לפיתרון בעצמך.
את צריכה להציב את בנוסחה y-y1 = m(x-x1)
הy1 זה הנקודת y שיש לך שנתנו את מציבה שם ובמקרה שלנו זה מינוס 23 ומינוס כפול מינוס זה פלוס לכן עושים y+23=..
ובm את מציבה את השיפוע ובx1 את הנקודת x שקיבלת ואז את מחשבת ומעבירה אגפים
הy1 זה הנקודת y שיש לך שנתנו את מציבה שם ובמקרה שלנו זה מינוס 23 ומינוס כפול מינוס זה פלוס לכן עושים y+23=..
ובm את מציבה את השיפוע ובx1 את הנקודת x שקיבלת ואז את מחשבת ומעבירה אגפים
באותו הנושא: