3 תשובות
מה שהוא אומר, אולי הן עדיין לא מכירות אותך כל כך אבל אולי זרקי להן משהו נגיד איך היה לכן אתמול
שואל השאלה:
העניין הוא שזה כן הרגיש כאילו אנחנו קרובות...
הן סיפרו לי דברים אישיים על עצמן, הייתי בשבילן בכל מני רגעים קשים שלהן, כשהן רבו אחת עם השנייה אני הייתי זאת שניסתה לעזור להם להשלים, לאחת מהן יש התקפי חרדה וכשיש לה אני תמיד נשארת איתה גם אם אני חייבת ללכת או שיש לי משהו דחוף... הן הרשו לעצמן להתעצבן עליי ולכעוס עליי ולומר לי דברים שאומרים לאנשים שאתה קרוב אליהם... ולמרות שעברה רק שנה, זו הייתה שנה מאוד אינטנסיבית, והרגשתי שאנחנו קרובות.... ושתיים מהן הן חברות שלי מגיל של גן...
אנונימית
תקשיבי אז תדברי איתו על זה, לא לריב כמובן אבל לפחות להבין למה