3 תשובות
את חברה גם של חברות של החברות שלך או שרק של מישהי ספציפי?
יכול להיות שהאחרת הציעה משהו והן קבעו ללכת למקום כלשהו ביניהן.
לי ולחברה הכי טובה שלי למשל יש חברים שונים ואנחנו יוצאות גם בנפרד, זה לא בהכרח אומר משהו.
תנסי ליזום איתן משהו, תראי אם הן יזרמו
הן עושות את זה בכוונה הייתי ממליץ לך לחפש חברות אחרות מגיע לך טוב יותר
כנראה שלא. אחרת היו מזמינות אותך.
באותו הנושא: