7 תשובות
תלכי עדיף מלהישאר בבית
תגידי לא כי חם
לא , אני לא הייתי הולכת ,
ממש חםם
פשוט תגידי חם רצח אני לא רוצה לצאת
אין לי כח
שאין לך כוח
שאת עייפה
שאת לא יכולה
תאמרי שחם לך ואין לך כוח