12 תשובות
אולי פשוט לא לעשות תחשבונות האלה איתו תכניסי לעצמך לראש שהשיחות האלה הן הדדיות ככה לי היה אותו הדבר עם האקסית שלי כשאתה מתחשבן עם אדם הכל מתגמד כל מה שהוא עושה אבל כשאתה מעריך כל הודעה נראית ואו!
שואל השאלה:
אז להמשיך לשלוח הודעה גם אם הוא לא מפתח שיחות?
אם הוא לא מנסה ליצור שיחה זה אחרת או שתמשיכי כי אולי הוא יפתח אלייך אבל אם זה ככה כבר תקופה תני לו אולי כמה ימים לראות אם הוא גם כותב לך חזרה בלי שאת תכתבי
שתראי שהוא באמת מתעניין בך
שואל השאלה:
אנסה לראות.. מתי שלא הרגשתי טוב הוא שאל מה שלומי אבל זה השיחה היחידה שהרגיש לי שהוא שזה שפותח אבל כל השאר אני פתחתי אבל לא יודעת, גם רוב השיחות שלנו שזורמות הן בלילה
שואל השאלה:
אני כותבת את זה כל יום למישהו וכאילו זה תמיד אני אבל מרגישה שיש משהו בנינו, משהו רציני
לפעמים מלפרטטים עם אחד השני, השיחות לא חרמניות מאז שהתחלנו להתכתב
אבל לפעמים באלי שהוא יכתוב לי אבל זה מרגיש שהוא מחכה לההודעה ממני אז מה לעשות
למה לא לא חושב שזה משהו שלילי גם אם לא תעשה את זה כל פעם הכל טוב!!
אני חושב שאולי הוא פשוט המשיך הלאה בלי סיבה הגיונית לפעמים אנשים מנתקים איתנו קשר בלי סיבה הגיונית מעצבן אבל קורה לפעמים אל תיקחי את זה אישי ותמשיכי הלאה! את יותר טובה ומגיע לך יותר מזה!
ועוד משהו אם הוא היה רוצה להמשיך לדבר איתך הוא היה עושה את הצעד ומראה שהוא מתעניין אם לדוגמה אני ואת מדברים ואת עסוקה ולא כתבת לי כמה ימים ואני מתעניין בך ורוצה להכיר אותך אז הייתי כותב לך משהו כדאי לפתח שיחה אבל אם לא לא הייתי כותב או שהייתי מפסיק לכתוב
שחבל שאתן לא עושות את זה יותר
אוקיי, בהצלחה!! אולי כי בלילה שניכם פנויים ולא עסוקים בדברים אחרים
שואל השאלה:
גיליתי שהוא חזר לאפליקציה לפי המיקום והוא קנה את הפרמיום ולפני כן הוא לא נגע באפליקציה שדיברנו, האם אתם חושבים שזה זהו ואין מה להילחם? האם הוא חיכה להודעה ממני? כי אם כן זה מבאס שהוא לא שלח הודעה וישר הבין שזה זהו זה נגמר