11 תשובות
אחלה מקום, מתכננת לעבור לשם
דווקא מקום יפה
מקום מהמםם
שואל השאלה:
אני גם רוצה
אני גם רוצה
אנונימי
מדהימה!!!
חלום שלי לעבור לגור שם בעתיד, מתכננת גם להגשים אותו
חלום שלי לעבור לגור שם בעתיד, מתכננת גם להגשים אותו
יופי של מקום
מדינה לא רעה, אבל אני חושב שבשנים האחרונות היא מתדרדרת, בגלל שהעוני בערים הגדולות שם (כמו לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו) הוא מטורף ויש כמות לא נגמרת של הומלסים. תוסיפו לזה יוקר מחייה גבוה מאוד והנהגה פוליטית כושלת (דמוקרטית) ותקבלו שילוב הרסני. לכן, אעדיף את פלורידה וטקסס, עם דגש על פלורידה שהיא כנראה הדבר הבא. כל הכסף מתחיל לזרום למיאמי.
מדינה יפה, הייתי רוצה לגור שם בעתיד
מקום מושלם
מושלמת
^
ארה"ב היא לא מציאה,
לא מעט לא שורדים בה
מחזיקים ב2 עבודות כדי בכלל להתקיים
המון פשע ו-אלימות
ב-פלורידה המון שחיתות
עקיצות על ימין ועל שמאל
נראה מפואר ורחוב משם הומלסים בכמויות
אם כבר naples שזה 1 המקומות היותר טובים ב-פלורידה
ארה"ב היא לא מציאה,
לא מעט לא שורדים בה
מחזיקים ב2 עבודות כדי בכלל להתקיים
המון פשע ו-אלימות
ב-פלורידה המון שחיתות
עקיצות על ימין ועל שמאל
נראה מפואר ורחוב משם הומלסים בכמויות
אם כבר naples שזה 1 המקומות היותר טובים ב-פלורידה
באותו הנושא: