7 תשובות
לא
לא
אין לי ממש מה לחפש שם כרגע
כע
אנונימי
לתקופה של שנתיים שלוש בכיף אבל לכל החיים לא
טוב לי בישראל.
כן ולא...כן כי אני מאוד אוהבת מוזיקה אז זה יכול להיות אחלה מקום להתחיל בו קריירה אבל לא כי יש שם מלא בעיות(סמים,אנסים,גזענים)אז בינתיים אני מניחה שהתשובה היא לא ברורה