8 תשובות
מדינה עצמאית לגמרי, לא. היא חלק מארצות הברית. אם אתה שואל אותי היא לא מדינה, אחרת היו 250 מדינות בעולם
שואל השאלה:
כן אבל היא נחשבת למדינה בארצות הברית או פשוט חלק מארצות הברית?
שואל השאלה:
אז היא נחשבת למדינה ריבונית?
מדינה בארצות הברית
היא לא מדינה ריבונית
שואל השאלה:
אז מה היא
היא לא ריבונית לחלוטין היא תחת השלטון הפדרלי והחוקים הפדרליים ואין לה חופש בניהול יחסי חוץ. אבל עדיין יש לה חופש בניהול יחסי הפנים כמו חוקים לשמירת טבע, שכר עובדים, תקנות בנייה וכל מני דברים כאלה