5 תשובות
כנראה את חושבת עליו הרבה
אז החלום זה תוצר של התת מודע שלך
את מתגעגעת זה לגמרי טבעי
זמן רק מרפא את הכאב, הגעגוע עדיין נשאר והזכרונות עדיין נשארים. את יכולה לחלום עליו כי כנראה בתת מודע נזכרת באירוע כלשהו שקשור אליו.
את מתגעגעת, זה טוב שהתת מודע שלך עדיין שומר אותו בראש
את מתגעגעת
זה הגיוני לחלוטין