6 תשובות
כי ככה רגשות עובדים
כי אתה נמשך אליו ויש בו מה שאתה רוצה בגבר
אנונימי
כי אתה נמשך למישהוא שאי אפשר להשיג ואתה רוצה אותו
שואל השאלה:
אז מה אני צריך לעשות? פשוט לסבול בשקט ולדעת שהוא משקר ובכל זאת להמשיך לנסות להמשיך את הקשר?
אנונימי
אתה יכול לחתוך את זה ולדעת שאתה לא שווה לשקרים שלו והערך שלך יותר גדול מזה
כן כן תתחיל לאהוב את עצמיך ולדעת מה הערך שלך כי הוא ימשיך לעשות את זה עד שלא תנתק קשר
בשביל לא להימשך לכאלה אתה צריך ללכת לפסיכולוג ולטפל בזה
כי יש לו עוד דברים חוץ מאישיות
באותו הנושא: