15 תשובות
רק את
הוא ביאס ברמות
אני עדיין אוהבת אותו, הדעה שלו בנושא לא מעניינת אותי ואני לא חייבת להסכים איתו בשביל לאהוב אותו.
גם אני ככ קשה לי לשנוא אותו
אני פשוט לא יכולה.
אני לא תומכת במה שהוא אמר בכלל אבל אני עדיין אוהבת אותו ככ וזה קשה לי.
רק את סורי
חחח אין כמו לאהוב מישהו שרוצה שתמותי
הפסקתי לאהוב אותו וזה היה קשה הכרתי אותו מלא שנים אבל מה הטעם הוא שונא אותי אז למה שאני יאהב אותו
מעריצה שלו עדיין
אבל אחותי תתעוררי הוא בן 28 הדעה שלו זאת הדעה שלו והיא לא השתנתה מ2014 והיא גם לא תשתנה....
זה בסדר לאהוב אותו כי כן יש לו מקום בלב שלך אבל צריך להבין שמה שהוא עשה לא בסדר כלפייך כי תראי באיזה מצב זה מציב אותך
רק את
אני לא סובלת אןתו. בן אדם מזעזע ומגעיל
את ועוד בודדים.
הבן אדם רוצה שתעופי מהמדינה שלך, משקר שהחיילים שמגנים עלייך רוצחים.
הוא בן אדם בוגר שעשה את ההחלטה שלו ופיזר שקרים.
תאהבי את מי שאת רוצה אבל זה דפוק להמשיך להעריץ אותו אחרי מה שהוא פרסם.
מי המושפעים שעושים מינוסים?
אני אהבתי את זאין ועזבו את זה שהוא תמיד תמך בהם, עוד מצוק איתן 2014. הוא צייץ שהוא בעדם.
ישמצב שגם גיגי גרמה לו אבל הוא תמיד היה בעד פלסטין.
כרגע קשה לי לאהוב אותו, הבן אדם בעד זה שישלחו למדינה שלך 100 ויותר רקטות ביום, שיעיפו אותך מהמדינה שלך, וכל החרא הזה שהפלסטינים רוצים.
אבל בסדר אם את רוצה לאהוב מישהו שבעד להרוג אותך ואת המדינה שלך את מוזמנת אף אחד לא מכריח אותך לשנוא אותו.
כן