8 תשובות
אני ריאלית מאוד וטובה בשחמט
אנונימית
מסוגל לחשוב על דברים, מסוגל להבין אנשים, מסוגל להבין דברים די בקלות, מסוגל לשכנע את עצמי דברים, מסוגל לחשוב בהיגיון

והכי חשוב מסוגל להבין מה גורם לי להיות חכן ומסוגל להבין מה גורם לי לדעת שאני חכם

זה נראה מתנשא רצח אבל זאת התשובה
שום דבר, אני שואפת להגיע לשם
0.
מי אמר שאני חושבת את זה ככה על עצמי? כולם אומרים לי שאני מטומטמת ואני מסכימה איתם
אני פשוט מוצלחת וחכמה
יש לי ידע כללי
אינטיליגנטית
עובדת קשה כדי להשיג מטרות
אתם יכולים לקרוא לי נרקסיסטית
מי אמר שאני כזה?
אני אישית עברתי הרבה מבחני מחוננים ועברתי בחמישה אחוזים הכי גבוהים בארץ אז מבחינתי זה די ברור לי שאני יחסית חכמה, אבל לפני זה קיבלתי הרבה מחמאות וואלה שמתי לב שאני חושבת בהיגיון והציונים שלי היו ממש סבבה אז כאילו כן
עם אני מתלבש חפה אני יכל ללמוד יפה.
אנונימי