9 תשובות
אחר ניראלי (?)
אומרים לי שאני נחמדה אבל אני לא מרגישה ככה
אומרים לי שאני נחמדה אבל אני לא מרגישה ככה
חח לא אוהבת להרים לעצמי אבל אני כן אגיד שאני חושבת שאני חברותית וקשובה
ואני שאפתנית ויודעת בדיוק מה המטרות שלי ולא מפחדת להשיג אותן
ואני שאפתנית ויודעת בדיוק מה המטרות שלי ולא מפחדת להשיג אותן
אני חושבת שאני פשוט יודעת להתאים את עצמי לסיטואציה נראלי שזה הדבר הכי טוב שקיבלתי בחיים האלה באמת
נחמדה , ביישנית
אין לי מושג חוץ מי זה שאומרים שאני מצחיקה וחולת נפש אני גם לא מצחיקה אני סתם עושה שטויות
אפשר פרח?
אתה לא מכוער
אשמע שוויצר אבל בחייך שזה מה שאנשים חושבים עליי .. חכם מאוד ברמה יוצאת דופן מצחיק ,בעל הומור גבוה , חתיך , כנה מושך מלא בנות ושקרן
אנונימי
^בחיי*
אנונימי
באותו הנושא: