12 תשובות
מבאס, אבל זה לא הכל בחיים.
לא כי אני לא חושבת על זה ולא לוקחת את זה ככה
לא מבאס. זה לא הופך אותי לפחות מאף אחד ולא מעל אף אחד
אותי כן
לא
אני לא שואפת להיות הכי יפה, חכמה ומוצלחת.
אני יפה, חכמה ומוצלחת מספיק, לא אכפת לי מאנשים אחרים. ואם הם יותר ממני אני שמחה בשבילם, זה אומר שהם ממש יפים, חכמים ומוצלחים.
אני לא שואפת להיות הכי יפה, חכמה ומוצלחת.
אני יפה, חכמה ומוצלחת מספיק, לא אכפת לי מאנשים אחרים. ואם הם יותר ממני אני שמחה בשבילם, זה אומר שהם ממש יפים, חכמים ומוצלחים.
מבאס קצת
כע ומה אני יעשה
לא, יופי זה עניין של דעה, מי קבע שהם יותר יפים ממני? הכל זה עניין של טעם, חוץ מזה שתחשבי שמהאנשים שיותר חכמים כביכול ויפים ממני יש אנשים שיותר מוצלחים ויפים מהם.
לגבי יופי, כן... מבאס מאוד..
לגבי חוכמה, רק גורם לי לשאוף ליותר
לגבי חוכמה, רק גורם לי לשאוף ליותר
לא אכפת לי כל עוד יש מי שאוהב אותי ככה
אנונימית
חח לא מבאס אותי בכלל
אני יודעת מה אני שווה.
אני יודעת מה אני שווה.
לא, כי זה לא נכון לגבי;))
באותו הנושא: