התחברות
הרשמה
תקשיבו כבר שעה שיש לי בחילה יש לכם דרך להקיא בלי להכניס אצבע לגרון???
23 באפריל 2023, 16:17
בחילות
תשובה אחת
אם הגוף היה רוצה להוציא את זה כבר היית מקיאה. אל תקיאי בכוח.
N
Noush252
באותו הנושא:
יש לי בחילה נוראית כבר 20 דקות וכלום לא עוזר להכניס אצבעות בשביל להקיא?
האם להכניס אצבעות לגרון זו דרך טובה להקיא?
להכניס אצבע לפה ואז להקיא זה מרזה?
יש לי בחילה חושבת אם להכניס אצבעות כדי להקיא זה כואב,?
להצליח להקיא - יש לי בחילה נוראית וממש בא לי להקיא וחברה שלי אמרה לי שאם לא מצליחים להקיא אפשר לדחוף אצבע, אבל זה קצת מפחיד אותי, יש אולי דרך אחרת לגרום להקיא?
תקשיבו יש לי הרגשה שאני עוד שניה מקיאה ואני לא רוצה להקיא, איך למנוע בחילה??
למה אסור להכניס לאצבעות לפה כשרוצים להקיא?
אם יש לכם בחילות גם אתם דוחפים אצבעות להקיא ?
כשיש בחילה בלתי נסבלת עדיף כבר להכניס אצבע ולהקיא שיעבור?
איך להקיא בלי להכניס אצבעות?
למה להכניס אצבעות לגרון (בשביל להקיא) זה לא בריא?