7 תשובות
לא
לא כי זה אסור! זה נקרא בולמיה וזה מחלה. בהצלחה
לא..
t.r
ניראה לי כדאי שתפסיקי עם זה
לא וממש מקווה שלא תעשי את זה, אם את תצטרכי להקיא את תקיאי לבד בלי לדחוף אצבעות בשביל להקיא
שואל השאלה:
אל תלחיצו פשוט אחיין שלי אמא שלי ואחותי כולם קיבלו וירוס הקאות ושילשולים והייתה לי בחילה מציקה אז הכנסתי אצבעות להקיא והקאתי וזהו עבר הבחילה
אנונימית
לא?