13 תשובות
relatable,גם אני ככה
כן תקין
יש כאלה שזה יותר הטיפוס שלהם
כן, זה לא עניין של נורמלי זאת בחירה שלך והרגשה שלך
זה לא נורמלי אבל זה תקין
למה זה לא נורמלי?
נורמאלי לגמרי
xxg
זה לא נורמלי כי זה לא בנורמה החברתית^
ז"ן על הנורמה החברתית סתם אבל בסדר כיף לי ככה אז מה אכפת לי
^לא אמרתי שזה רע שהוא לא בנורמה, הוא שאל אם זה נורמלי ועניתי