8 תשובות
לדעתי זה מראה על איזושהי בעיה
כן אבל תטפל בזה
שואל השאלה:
איזה בעיה?
אנונימי
אממ זה בעייתי מאוד..
היא הבת זוג שלך..
זה לא בסדר
אתה אמור לדבר איתה
ולהתגעגע אליה..
ולרצות לדבר איתה..
אני מרחמת על הבת זוג שלך..
שואל השאלה:
לרחם? מה הקשר?
גם היא בעצמה לא פונה אליי בגלל שהיא בצבא ועסוקה ברוב היום, זה אומר שצריך לרחם גם עליי?
קורה שהחיים עמוסים ולא דבוקים לבן זוג 24/7
אנונימי
זו לא בעיה, זה אומר שיש לך חיים. אבל לשכוח אחד מהשנייה זה טיפה מוזר, בכל זאת אתם בזוגיות
כשאתה לא צריך את זה אל תחפש אחרי זה
שואל השאלה:
נראה לי שזה בעיקר בגלל האופי של שנינו, אנחנו מאוד לא דביקים כמו זוגות רגילים ואין אצלנו את הדחף לדבר כל יום כל היום, זה יותר נוח לנו כשיש מרחק
אנונימי
לא אמרתי שצריך להיות דבוקים אחד לשני 24/7 או בכלל אבל מה שאמרתי זה
לפחות תתעניין בשלומה
אחרי הכל היא הבת זוג שלך והיא בצבא
איך מגיע מצב שאתה לא מתגעגע אליה?
..
כאילו במקסימום תדברו פעם ביום אחרת אני לא חושבת שהזוגיות שלכם תחזיק מעמד