9 תשובות
כן ,
תנסי יותר להפתח
תנסי יותר להפתח
שואל השאלה:
למה לא תמיד יש לך משהו נגדי פוריק
למה לא תמיד יש לך משהו נגדי פוריק
לא, זה לא נורמלי
תעשה הכל כדי ללמוד איך להתחבר, אדם זו חיה חברתית וסוציאלית שזקוקה לאהבה וחברה תומכת
תעשה הכל בשביל שלא תהיה בודד, זה כל כך נורא
תעשה הכל כדי ללמוד איך להתחבר, אדם זו חיה חברתית וסוציאלית שזקוקה לאהבה וחברה תומכת
תעשה הכל בשביל שלא תהיה בודד, זה כל כך נורא
כן יהיה לך זמן יותר ללמוד ולהשקיע... ואחרי שתצליחי כולם ירצו להיות חברים שלך
כן.
הגיוני
אופציה שקיימת זה לא משונה גם לי אין
אופציה שקיימת זה לא משונה גם לי אין
כן
למקרה שאתה רוצה חברים יש פה כמה טיפים שאולי יכולים לעזור לך
טיפים לאיך למצוא חברים:
- אז השנה רק התחילה בערך ויש מצב שיש גם תלמידים חדשים בשכבה או משהו אתה יכול לגשת לתלמיד ביישן לדוגמא שגם נראה לבד ולהתחיל לדבר איתו אפילו סתם על הבית ספר בכלליות או להחמיא לו על משהו שהוא לובש ומשם להתחיל שיחה, לפעמים גם בהתחלה בכלל אין חברים וזה נראה כאילו אין באמת למי להתחבר אבל בהמשך מתחברים לאנשים שבכלל לא ציפינו שנתחבר ככה באמצע השנה, וחושבים כזה איפה הייתם קודם? הרבה פעמים החברויות דווקא באות באופן לא צפוי מאנשים לא צפויים אז אל תאבד תקווה לא משנה מה זה בית ספר גדול ובטוח יש שם כמה תלמידים שאוהבים דברים שאתה אוהב או בודדים שגם רוצים חברה ומקסימום אם תסתבך למצוא אולי ימצאו אותך, גם לא צריך להתבייש יותר מידיי כי איך תכלס מכירים חברים? שואלים אותם מה השם שלהם ומה הם אוהבים או משהו על הבית ספר או על הכיתה שלהם אם הם משכבה אחרת או על תחום עניין שגילית שמשותף לך ולאותו תלמיד למשל משחק ששניכם אוהבים.
- גם אם לא תמצא בבית ספר, אפשר למצוא בחוגים, בדרך כלל עם הזמן מתחילים לדבר יותר ויוצרים יותר קשר בעיקר זה קל כי מהתחלה ידוע שכולכם אוהבים את אותו הדבר, וגם החוג יתן לך מקום לעסוק במה שאתה אוהב על הדרך זה 2 ציפורים במכה אחת.
- להכיר מקבוצות באינטרנט של סדרות/משחקים/תחום שאתה אוהב אבל להיזהר מפרופילים מזוייפים ואנשים גדולים מידיי, אני מכירה אנשים שהכירו שם והם חברים שנים.
- אולי גם אתה לא מראה את התכונות החיוביות שלך מספיק, פעם שהייתי בבית ספר באיזו שנה אז המורה עשתה סבב היכרויות ובאיזו שאלה שם עניתי שאני שונאת בית ספר וזה יצא דיי מצחיק כי המורה שאלה את זה ואמרתי לה את זה ישירות בפנים ואיזו מישהי גיחחה ואמרה שהיא גם שונאת בית ספר ומשם התחיל קצת קשר, קראו פה 3 דברים גם הראתי משהו משותף שיש לי עם מישהי וגם נתתי לה פתח על מה להגיד לי כדי ליצור את החיבור, וגם הצחקתי אותה וזה גרם לה עניין והתחיל את הקשר בצחוקים, אתה יכול גם סתם לספר על עצמך על תחום שאתה אוהב אפילו או שיש לך כלב ומישהו שאוהב כלבים ישאל אותך על זה ויתחיל קשר, לתת פתח לאחרים גם עוזר, כי זה או שלא מכירים אותך טוב אז אין להם עניין או שהם בעצמם מתביישים וכן רוצים חיבור, לגרום לאנשים להכיר אותך ואת מה שאתה אוהב לגמרי יכול לתת להם פתח לקשר טוב.
- אם יוצא לך לשבת ליד מישהו אז אתה יכול להתחיל לדבר איתו על משהו שיש בו קצת הומור נגיד אין לך כוח לשיעור ובא לך לישון או על משהו שראית שיש לו שאתה אוהב אפילו סתם מחברת או אם הוא צייר משהו נחמד או דמות שיש לו על התיק ואז שהוא רואה שאתה מתעניין במה שהוא אוהב הוא מתחיל לחבב אותך.
- לפעמים גם יש איזה מישהו נחמד שמתחילים לדבר איתו ומרגישים איתו בנוח אבל בהמשך החיבור פחות עובד והוא פחות מנסה ליצור קשר אבל החברים שלו על הדרך מכירים אותך ואוהבים אותך ואתם מתחילים שיחות על דברים משותפים שאתם אוהבים, לפעמים גם החיבור מאוד מאוד עובד ואז כשאיזה חבר שלו מצטרף אתם מכירים על הדרך.
בהצלחה! (:
למקרה שאתה רוצה חברים יש פה כמה טיפים שאולי יכולים לעזור לך
טיפים לאיך למצוא חברים:
- אז השנה רק התחילה בערך ויש מצב שיש גם תלמידים חדשים בשכבה או משהו אתה יכול לגשת לתלמיד ביישן לדוגמא שגם נראה לבד ולהתחיל לדבר איתו אפילו סתם על הבית ספר בכלליות או להחמיא לו על משהו שהוא לובש ומשם להתחיל שיחה, לפעמים גם בהתחלה בכלל אין חברים וזה נראה כאילו אין באמת למי להתחבר אבל בהמשך מתחברים לאנשים שבכלל לא ציפינו שנתחבר ככה באמצע השנה, וחושבים כזה איפה הייתם קודם? הרבה פעמים החברויות דווקא באות באופן לא צפוי מאנשים לא צפויים אז אל תאבד תקווה לא משנה מה זה בית ספר גדול ובטוח יש שם כמה תלמידים שאוהבים דברים שאתה אוהב או בודדים שגם רוצים חברה ומקסימום אם תסתבך למצוא אולי ימצאו אותך, גם לא צריך להתבייש יותר מידיי כי איך תכלס מכירים חברים? שואלים אותם מה השם שלהם ומה הם אוהבים או משהו על הבית ספר או על הכיתה שלהם אם הם משכבה אחרת או על תחום עניין שגילית שמשותף לך ולאותו תלמיד למשל משחק ששניכם אוהבים.
- גם אם לא תמצא בבית ספר, אפשר למצוא בחוגים, בדרך כלל עם הזמן מתחילים לדבר יותר ויוצרים יותר קשר בעיקר זה קל כי מהתחלה ידוע שכולכם אוהבים את אותו הדבר, וגם החוג יתן לך מקום לעסוק במה שאתה אוהב על הדרך זה 2 ציפורים במכה אחת.
- להכיר מקבוצות באינטרנט של סדרות/משחקים/תחום שאתה אוהב אבל להיזהר מפרופילים מזוייפים ואנשים גדולים מידיי, אני מכירה אנשים שהכירו שם והם חברים שנים.
- אולי גם אתה לא מראה את התכונות החיוביות שלך מספיק, פעם שהייתי בבית ספר באיזו שנה אז המורה עשתה סבב היכרויות ובאיזו שאלה שם עניתי שאני שונאת בית ספר וזה יצא דיי מצחיק כי המורה שאלה את זה ואמרתי לה את זה ישירות בפנים ואיזו מישהי גיחחה ואמרה שהיא גם שונאת בית ספר ומשם התחיל קצת קשר, קראו פה 3 דברים גם הראתי משהו משותף שיש לי עם מישהי וגם נתתי לה פתח על מה להגיד לי כדי ליצור את החיבור, וגם הצחקתי אותה וזה גרם לה עניין והתחיל את הקשר בצחוקים, אתה יכול גם סתם לספר על עצמך על תחום שאתה אוהב אפילו או שיש לך כלב ומישהו שאוהב כלבים ישאל אותך על זה ויתחיל קשר, לתת פתח לאחרים גם עוזר, כי זה או שלא מכירים אותך טוב אז אין להם עניין או שהם בעצמם מתביישים וכן רוצים חיבור, לגרום לאנשים להכיר אותך ואת מה שאתה אוהב לגמרי יכול לתת להם פתח לקשר טוב.
- אם יוצא לך לשבת ליד מישהו אז אתה יכול להתחיל לדבר איתו על משהו שיש בו קצת הומור נגיד אין לך כוח לשיעור ובא לך לישון או על משהו שראית שיש לו שאתה אוהב אפילו סתם מחברת או אם הוא צייר משהו נחמד או דמות שיש לו על התיק ואז שהוא רואה שאתה מתעניין במה שהוא אוהב הוא מתחיל לחבב אותך.
- לפעמים גם יש איזה מישהו נחמד שמתחילים לדבר איתו ומרגישים איתו בנוח אבל בהמשך החיבור פחות עובד והוא פחות מנסה ליצור קשר אבל החברים שלו על הדרך מכירים אותך ואוהבים אותך ואתם מתחילים שיחות על דברים משותפים שאתם אוהבים, לפעמים גם החיבור מאוד מאוד עובד ואז כשאיזה חבר שלו מצטרף אתם מכירים על הדרך.
בהצלחה! (:
כן