התחברות
הרשמה
חבר שלי יוני בוכה מה לעשות
הוא משחק סוניק והוא ממש אוהב חמין אבל הוא שיחק סוניק וסוניק הרג את החמין מה לעשות
21 באפריל 2023, 22:51
דיכאון
דמעות
בכי
הריון
מה לעשות
2 תשובות
להכין חמין חדש
ה
הילדה המגניבולה
להרוג את סוניק
ח
חמץזהטעים2
באותו הנושא:
מה לעשות אם אני מאוהבת ביוני בלוך ואני בת 12?
אני רוצה לעשות אומברה אבל עברתי החלקה ואני חייבת להסתפר ובמאי יוני בערך לחדש תהחלקה..
אני יכולה לעשות את הבת מצווה שלי עם היא בסוף יוני כן או לא
בת 12 (אהיה 13 ביוני) , לגיטימי לעשות בגיל הזה בייביסיטר?
אם אני גיוס יוני 19 אני אומרת עד מתי יוני 19 או עש מתי יוני 21?
איך קוראים לילד ביוני (כמו שרת ביוני או תרנגול ביוני)?
סיימתי ביוני תיכון, מה זה הסרטונים האלה שמורים צריכים לעשות עכשיו?
יש למישהו מנתניה מחויבות אישית שאפשר לעשות ממש בחודש האחרון (יוני)?
ביוני אני בהופעה של הארי סטיילס אבל אני לא נרדמת מרוב לחץ מה לעשות?
אני מתכנן עד ה7 ביוני לעשות חיטוב בלי אימוני כוח ומה7 ביוני לעשות רק אימוני כוח זה טוב?
מרגיש לי שנכשלתי במבחן מיונים באנגלית וכולי בוכה כאן