התחברות
הרשמה
מרגיש לי שנכשלתי במבחן מיונים באנגלית וכולי בוכה כאן
אני ממש בוכה ועצובה.
12 בספטמבר 2021, 15:38
הכנה למבחן
ציונים
תשובה אחת
לא נורא, תמיד אפשר להשתפר :)
פשוט על תפסיקי לנסות עד שתצליחי.
ס
סתביייייייי
באותו הנושא:
מיונים לגדנע חובלים, המבחנים המקוונים, מה עושים שם?
מה הסיכוי..?? אוף אני ממש מרגישה שנכשלתי בטסט
לספר לאמא שלי שנכשלתי בבוחן/מבחן במתמטיקה הראשון היום או שזה מיותר?
עידוד בבקשה אחרי שנכשלתי במבחן במתמטיקה אחרי שלמדתי כמו מטורפת
נכשלתי במבחן במתמטיקה ובבית ספר יש מועד ב' המורה פרסמה. אם אני עושה מועד ב' זה אותו מבחן שנכשלתי בו?
איך אני מתעודדת מזה שנכשלתי *שוב* במבחן במתמטיקה?
איך לספר לאמא שלי שנכשלתי במבחן במתמטיקה (יא)
אם במבחן תיאוריה יש זמן ואני לא סיימתי את כל השאלןת זה נחשב שנכשלתי?
איך לעודד חברה שנכשלה במבחן?
הגיוני שבגלל שנכשלתי בבגרות (רק במבחן ריצה בספורט)
אני בהנגאובר מהבוקר ועוד היה לי היום מבחן באנגלית רוב הסיכויים שנכשלתי?