3 תשובות
מה שווה חיטוב בלי אימוני כוח? אתה תאבד את כל המסת שריר...
שואל השאלה:
אני יודע אנח בונה על להוריד הכל ואז בגלל זיכרון שריר לחזו3 מהר רק לשריר שהיה לי ולא לשומן
אנונימי
לא אופטימלי... פשוט תעשה אימוני כוח