התחברות
הרשמה
אני מתכנן עד ה7 ביוני לעשות חיטוב בלי אימוני כוח ומה7 ביוני לעשות רק אימוני כוח זה טוב?
7 במאי 2020, 21:01
3 תשובות
מה שווה חיטוב בלי אימוני כוח? אתה תאבד את כל המסת שריר...
.
.Liron.
שואל השאלה:
אני יודע אנח בונה על להוריד הכל ואז בגלל זיכרון שריר לחזו3 מהר רק לשריר שהיה לי ולא לשומן
אנונימי
לא אופטימלי... פשוט תעשה אימוני כוח
.
.Liron.