15 תשובות
לא חצוף בכלל
כל עוד זה היה בסדר מבחינתה אז לא
לא חצוף
שואל השאלה:
הם כאילו דתיים והגעתי הביתה ואמא שלי תקפה אותי למה הייתי אצלם עד מאוחר
אנונימית
זאת חברה זה לא חצוף
שואל השאלה:
אני בת כן? חברה לא בת זוג
אנונימית
וואי לא חצוף בכלל
הלכת 4 שעות לפני כניסת שבת אני לא רואה בזה בעיה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
לא צריך להגזים חצוף!
אבל כן קצת מוגזם, כי הם דתיים!
והם צריכים להכניז את השבת.
שואל השאלה:
בכל מקרה אני מרגישה לא נעים
והיא הזמינה אותי גם בראשון אז בכלל
אנונימית
אני תמיד עושה את זה ופשוט עוזרת להם גם לנקות או לבשל עם צריך אני מתנחלת אצלם כל הזמן
מה קשור שהם דתיים?
אין בזה משהו לא מכבד, שבת נכנסת רק בשש וארבעים
ואני מניחה שלא הפרעת להם להתארגן או משהו אז הכל בסדר!
אל תרגישי לא נעים
כאילו זה בסדר רק אם היא סבבה אם זה כי אם נגיד בא לך שתלכי אז כאילו זה לא בסדר אבל אם נהנתן והכל אז ברור שזה בסדר