6 תשובות
לך תעשה בדיקה ותקבל תשובה יותר טובה ממה שאנשים יתנו לך פה
סיכויים קטנים ממש ממש קטנים אבל ממש קטנים
שואל השאלה:
אני בן, איך אפשר לעשות בדיקה?
עדיין לא הופיע לי כלום, ישנו אצלו אתמול
אני בן, איך אפשר לעשות בדיקה?
עדיין לא הופיע לי כלום, ישנו אצלו אתמול
אנונימי
יש סיכוי שאתה חולה אבל אתה לא צריך להיכנס לבידוד בעיקרון
לא יתנו לך לעשות בדיקה לפי דעתי
אתה גם לא צריך להכנס לבידוד עד שיגלו שאח שלו חולה
באותו הנושא: