התחברות
הרשמה
ישנתי היום אצל חבר שלי
אנחנו אמורים ללכת לאיפשהו בתשע להעיר אותו?
26 ביולי 2019, 08:00
שינה
לילה
עייפות
4 תשובות
בטח.
x
xTINKERBELLx
כן
r
rotem s
כן
Zzz
כן אבל בדרך נעימה
פ
פנדה או סטאר
באותו הנושא:
איך אני מתעוררת ב7 וחצי להתארגן לעבודה אם ישנתי היום בין 13:00-16:00 ?
ישנתי היום צהריים משהו כמו 4 שעות!!
בטעות ישנתי היום עם הטלפון דלוק מתחת לכרית יכול לקרות לי משהו מסוכן?
לא ישנתי היום, ללכת לבית ספר?
ישנתי היום כבר שנץ טוב טוב ועכשיו אני שוב עייפה ורוצה לישון מה הקטע?!
הגיוני שקמתי אתמול ב12 בצהריים ולא ישנתי היום כל הלילה ואני בכלל לא עייפה?
אני תמיד עייפה, לא משנה כמה אני יושנת, למשל ישנתי היום בשש בערב קמתי עכשיו
ישנתי היום 13 שעות, זה מוגזם?
זה בסדר ללכת למכון כושר אם לא ישנתי היום?
ישנתי היום בסביבות 20 שעות....איך זה אפשרי?
לא ישנתי היום בכלל לישון עכשיו או לא?