11 תשובות
תגיד למחנך שלך
אם אתה ממש חולה אל תגיע הם יעשו לך מועד ב
ללכת, מקסימום אחרי תבקש ללכת הביתה
שואל השאלה:
^^ יש מועד ב? חשבתי שבמתכונת אין
אין מועד ב
בהצלחה❤
תנסה לקחת כדור אולי, קשה להשיג מועד ב במתכונת תעשה אותה ולך הביתה
בהצלחה
בטח שיש.. אצלי עושים מועדי ב תמיד הם סתם אומרים בהתחלה שאין כדי שכולם יגיעו ובסוף יש
כנראה שזה תלוי בבית ספר שלך אם אתה לא בטוח שיש אז תלך שבסוף לא יעשו לך בעיות
שואל השאלה:
תודה לכולכם
אקווה שגם עם כאבי ראש אצליח במתכונת.
בהצלחה
תלך למתכונת ותחזור הביתה