9 תשובות
שואל השאלה:
זה כנראה קורונה , להיות זבל ולהדביק חצי כיתה?
זה כנראה קורונה , להיות זבל ולהדביק חצי כיתה?
אנונימי
לא אז אל תסכן את הכיתה אל תלך
שואל השאלה:
ייתנו לי מועד ב?
ייתנו לי מועד ב?
אנונימי
נשארים בבית ומודיעים למורה
קורונה זה כבר לא ממש מעניין לכולם יש
תלך אם אתה מרגיש טוב אם לא אז לא
תלך אם אתה מרגיש טוב אם לא אז לא
עם אישור רופא כן
מודיעים למורה שכנראה לא תבוא, או שלא בטוח שכן.
מבריזים
אנונימי
לוקחים כדור והולכים רק למתכונת
באותו הנושא: