8 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה רבהה
סבבה תודה רבהה
אנונימי
כן . תבקש. הרי זה חיסור מוצדק
תגיד את זה למורים אני חושב שבמקרה כזה יתנו לך
בהצלחה יאח
בהצלחה יאח
מעוד ב
שואל השאלה:
מה הקטע לבדוק אם אני לא בא בכל זאת
מה הקטע לבדוק אם אני לא בא בכל זאת
אנונימי
לפעמים אין מועד ב חבל שלא בדקת עם הבית ספר שלך
אנונימי
שואל השאלה:
גם אם אין, מה אני אעשה, אני חולה, היתי אמור לבוא להבחן עם חום וצינון ?
גם אם אין, מה אני אעשה, אני חולה, היתי אמור לבוא להבחן עם חום וצינון ?
אנונימי
לא
אבל עדיין לבדוק
אבל עדיין לבדוק
אנונימי
באותו הנושא: