5 תשובות
תזונאית
תנסה לאכול כמה שיותר חלבון כי חלבון זה האב מזון הכי משביע ואחרי שאת מסיימת ארוחה שתי ככה שני כוסות מים והרעב עובר
הוא שתלכי לתזונאית זה אופציה
גם
מבינה אותך מאוד, מנסה להסתכל על כושר ותזונה בריאה בקטע של לחזק ולשמור על הגוף - לעשות מאהבה אל עצמי ולא שיאהבו אותי אחרים בעיקר. המון בהצלחה תזכרי שאת לא לבד ותמיד עם כמה שזה אולי לא נוח לשתף חברה/אמא/אחות לעשות יחד הליכה להכין ארוחות יחד
באותו הנושא: